Hocam selam, benimde kirada oturduğum ev kentsel dönüşüm sürecinde, yıkıldıktan sonra belediyeye talep ettiği evrakları götürüyorsunuz, sonrasında işleme alıyorlar. Ama o paranın yatması için sıraya alıyorlar ve 8-10 ay sürebiliyor alması. Ev sahibi isen bu parayı taksit taksit aylık 8-9 bin gibi taksitlerle ödüyorlar. Sen bulunduğun belediyeni ara, orda seni yönlendirip telefondan detaylı bilgi verirler, bana da belediye söyledi telefonda.