• 08-03-2026, 02:28:31
    #1
    alınırmı kullanan varmıdır
  • 08-03-2026, 02:30:46
    #2
    Kurumsal PLUS
    xDrive hiç kullanmadım.
    Zio Gaming öneririm.
    Yaklaşık 1 hafta önce yeniden sipariş verdim. Önceki koltuğumu da sanırım 5 yıl kadar kullanmıştım.
  • 08-03-2026, 02:36:41
    #3
    Raiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xDrive hiç kullanmadım.
    Zio Gaming öneririm.
    Yaklaşık 1 hafta önce yeniden sipariş verdim. Önceki koltuğumu da sanırım 5 yıl kadar kullanmıştım.
    hayatımda ilk defa duyduğum bir marka , bu tür markaları tercih ederken çekiniyorum
  • 08-03-2026, 02:45:59
    #4
    Kurumsal PLUS
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda ilk defa duyduğum bir marka , bu tür markaları tercih ederken çekiniyorum
    Hak veriyorum.
    Aslında zaman zaman yayıncılara ve YouTuber’lara sponsor olduklarını da görüyorum.
    İzmir ve İstanbul’daki mağazalarında deneme imkânı da sunuyorlar, eğer yakınsanız gidip deneyebilirsiniz.


    Benim tercih etme sebebim ise, piyasadaki çoğu firmaya kıyasla koltuklarını daha özelleştirilebilir şekilde sipariş edebilme imkânı sunmaları.
  • 08-03-2026, 02:51:28
    #5
    Raiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak veriyorum.
    Aslında zaman zaman yayıncılara ve YouTuber’lara sponsor olduklarını da görüyorum.
    İzmir ve İstanbul’daki mağazalarında deneme imkânı da sunuyorlar, eğer yakınsanız gidip deneyebilirsiniz.


    Benim tercih etme sebebim ise, piyasadaki çoğu firmaya kıyasla koltuklarını daha özelleştirilebilir şekilde sipariş edebilme imkânı sunmaları.
    bildiğiniz malzemeleri verip kendin istediğin gibi tak demişler çok iyi beğendim
  • 08-03-2026, 04:35:44
    #6
    15'li serisini önermiyorum. Oturma kısmı çok dar geldi bana hatta baya ağrı yaptı
  • 08-03-2026, 08:53:15
    #7
    Merhaba,
    Markus disinda koltuga bakmayin bence. Ben yillardir kullaniyorum, birden fazla sistemime de satin aldim. Hicbir sikintisiyla karsilasmadim. Kurmasi, demontesi gayet kolay.
    Tek tavsiyem, gri olani tercih etmeyin. Leke olunca kotu duruyor.
  • 08-03-2026, 10:28:43
    #8
    Hawk kullandım güzeldi. Şuan rofth kullanıyorum. Fiyat performans olarak rofth yeterli oluyor.
  • 08-03-2026, 10:41:33
    #9
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Çok sağlam ve kaliteli ama rahat değil.