Merhaba,
Markus disinda koltuga bakmayin bence. Ben yillardir kullaniyorum, birden fazla sistemime de satin aldim. Hicbir sikintisiyla karsilasmadim. Kurmasi, demontesi gayet kolay.
Tek tavsiyem, gri olani tercih etmeyin. Leke olunca kotu duruyor.