Raiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xDrive hiç kullanmadım.
Zio Gaming öneririm.
Yaklaşık 1 hafta önce yeniden sipariş verdim. Önceki koltuğumu da sanırım 5 yıl kadar kullanmıştım.
hayatımda ilk defa duyduğum bir marka , bu tür markaları tercih ederken çekiniyorum