Selamun aleyküm
Bilindilk bir firmadan Directadmin reseller kullanıyorum 100gb diskli 50-60 tane site mevcut fakat hepsi kurumsal php tarzlarından 6-7 tanesi wordpress basit siteler,fakat Contaboda 8 ram 100gb diskli vpsler 2200tl iken reseller 3500-4000tl civarı VPS alıp cyberpanel kursam dahamı iyi olur şuanki reseller 2gb ram toplamda tavsiyeniz nedir.
Sizce resellere devammı yoksa vpsmi?
12
●260
- 05-03-2026, 00:22:16
- 05-03-2026, 00:27:27Merhaba,
Reseller hostinglerde kısıtlama yapılmıyor denilsede özlellikle i/o konusunda çok kısıtlama atılıyor. VPS Almanız çok daha performanslı ve ileriye dönük olacaktır fakat Cyberpanel yerine WHM/Cpanel kullanmanızı tavsiye ederim. Cyber panel tarafında başınız ağrımasın.
Her türlü kurulum,lisans ve bilgi için bize ulaşabilirsiniz.
https://bilisimcozumleri.com.tr - 05-03-2026, 00:31:30vps al kafan rahat olur fakat bazı durumlarda kafa karıştırıcı olabiliyor cyberpanel kullanabilirsin yada aapanel ha ben üstüne biraz daha ücret verip (aylık olarak) cpanel/whm lisansi alabilirsin.BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2026, 00:31:41Cyber panel bug ve sorun dolu uğraşmaya değmez.
- 05-03-2026, 00:51:59Hocam sizce cyber mi aapanelmidir?fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneriniz varmı hocam?RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnceliyorum hocamPRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı şeylerde kısıtlama var hocam o sinirime gitti bir kerelik istediğimde direk vpsmizi alın dediler birde zam olunca çıkmak istedim.BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-03-2026, 02:18:52aapanel binevi cpanelin çakması gibi oda ücretsiz fakat kurulumu da o kadar değil 40 50dk + içsel donanım paketlerini yükleme dahil değil toplam 2 saate yüklenir ram ssd ye bağlı değişkenlik gösterebilir cyberpanelde ise kurulumu ortalama 15 20dk da kuruluyor kurulumuda baya basit php kullanıyorsan yada html gibi temel düzeyde olan projeler için en iyisi. cyberpanel aapanelde nodejs Python benzeri olduğundan dolayı çoğunlukla seçilenlerin arasında ben şuan CyberPanel kullanıyorum sıkıntı yaşamadım arayüzede aldırma sen kullanıcısın sonuçta.BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle