fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vps al kafan rahat olur fakat bazı durumlarda kafa karıştırıcı olabiliyor cyberpanel kullanabilirsin yada aapanel ha ben üstüne biraz daha ücret verip (aylık olarak) cpanel/whm lisansi alabilirsin.
Hocam sizce cyber mi aapanelmidir?
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cyber panel bug ve sorun dolu uğraşmaya değmez.
Öneriniz varmı hocam?
PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPS tavsiye ederim yada @alastyr; gibi bir firma olabilir.
İnceliyorum hocam
BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPS + Plesk ile devam et hocam. 25 site üstü resellarda kalma.
Bazı şeylerde kısıtlama var hocam o sinirime gitti bir kerelik istediğimde direk vpsmizi alın dediler birde zam olunca çıkmak istedim.