Hocam sizce cyber mi aapanelmidir?
Öneriniz varmı hocam?
İnceliyorum hocam
Bazı şeylerde kısıtlama var hocam o sinirime gitti bir kerelik istediğimde direk vpsmizi alın dediler birde zam olunca çıkmak istedim.
aapanel binevi cpanelin çakması gibi oda ücretsiz fakat kurulumu da o kadar değil 40 50dk + içsel donanım paketlerini yükleme dahil değil toplam 2 saate yüklenir ram ssd ye bağlı değişkenlik gösterebilir cyberpanelde ise kurulumu ortalama 15 20dk da kuruluyor kurulumuda baya basit php kullanıyorsan yada html gibi temel düzeyde olan projeler için en iyisi. cyberpanel aapanelde nodejs Python benzeri olduğundan dolayı çoğunlukla seçilenlerin arasında ben şuan CyberPanel kullanıyorum sıkıntı yaşamadım arayüzede aldırma sen kullanıcısın sonuçta.