trafik cezasi odeme hk
8
●192
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 04-03-2026, 19:10:41Direkt gib üzerinden ödeyin. Ben hep öyle yaparım.Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2026, 19:11:26az once farkettim ziraat'de vergi kismindan arac plakasi ile ode dendigi zaman cikiyor. bunlar trafik cezasi olarak gecmiyor sanirim vergi catisi altindawhite35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2026, 19:11:52evet tesekkur ederim bunun sebebi ne oluyor peki baya kafa karistiricidnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2026, 19:12:20Zamanında ödemediğin içinGerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndirimli ödeme hakkını kaybettin
