• 04-03-2026, 19:09:41
    #1
    selamlar gib'de 3 adet trafik cezam mevcut. ziraat'de plakayi girip odemeye kalktigim zaman "araciniza kayitli trafik cezasi borcu bulunamamistir" diyor. normal mi*
  • Kabul Edilen Cevap
  • 04-03-2026, 19:10:41
    #2
    R10 Sigortacısı
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar gib'de 3 adet trafik cezam mevcut. ziraat'de plakayi girip odemeye kalktigim zaman "araciniza kayitli trafik cezasi borcu bulunamamistir" diyor. normal mi*
    Direkt gib üzerinden ödeyin. Ben hep öyle yaparım.
  • 04-03-2026, 19:11:01
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Vergi borcu olarak yansımış
  • 04-03-2026, 19:11:26
    #4
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt gib üzerinden ödeyin. Ben hep öyle yaparım.
    az once farkettim ziraat'de vergi kismindan arac plakasi ile ode dendigi zaman cikiyor. bunlar trafik cezasi olarak gecmiyor sanirim vergi catisi altinda
  • 04-03-2026, 19:11:52
    #5
    dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi borcu olarak yansımış
    evet tesekkur ederim bunun sebebi ne oluyor peki baya kafa karistirici
  • 04-03-2026, 19:12:14
    #6
    Bende vergi borcu ödemesinde gözükmüştü de eğer oradan da çıkmazsa PTT ye gidip yatırabilirsiniz
  • 04-03-2026, 19:12:20
    #7
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet tesekkur ederim bunun sebebi ne oluyor peki baya kafa karistirici
    Zamanında ödemediğin için
    İndirimli ödeme hakkını kaybettin
  • 04-03-2026, 19:12:53
    #8
    dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında ödemediğin için
    İndirimli ödeme hakkını kaybettin
    cok tesekkur ederim
  • 04-03-2026, 19:30:47
    #9
    Vergi borcudur hocam onlar, ayrı ödeniyor onlar