white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direkt gib üzerinden ödeyin. Ben hep öyle yaparım.
az once farkettim ziraat'de vergi kismindan arac plakasi ile ode dendigi zaman cikiyor. bunlar trafik cezasi olarak gecmiyor sanirim vergi catisi altinda