Konu
trafik cezasi odeme hk
04-03-2026, 19:10:41
#2
white35
R10 Sigortacısı
Gerrard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selamlar gib'de 3 adet trafik cezam mevcut. ziraat'de plakayi girip odemeye kalktigim zaman "araciniza kayitli trafik cezasi borcu bulunamamistir" diyor. normal mi*
Direkt gib üzerinden ödeyin. Ben hep öyle yaparım.