• 02-03-2026, 16:56:29
    #10
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çıktığında 32 bintl ye gitmiştim hey gidi hey
    O zamanın parasına göre de iyi paraydı
  • 02-03-2026, 16:57:22
    #11
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
  • 02-03-2026, 17:02:02
    #12
    OTORİTER BACKLİNK HİZMETİ
    fatihcansalkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaştığınız linkteki haber 10 Şubat'a ait hocam.

  • 02-03-2026, 17:14:03
    #13
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çıktığında 32 bintl ye gitmiştim hey gidi hey
    Ben 2017de 15bin TLye yapmıştım ilk çıktığında 15bin tlydi yani. Hiç unutmuyorum 2001 model honda civic'i mi satmıştım 30bin TLye 15 Bin TLsi ile bedelli askerliği yapmıştım. Şuan aynı araba 400bin TL. Aslında ucuzda yapmamışım zamanının iyi parasıymış 15bin TL.
  • 02-03-2026, 17:25:33
    #14
    Yanlış bilmiyorsam, 6 aylık uzman çavuş maaşına denk olacak şekilde belirleniyor ücreti. 2025 Ekim ayında yaptım. Parayı da ara zamdan önce yatırdım. İşi bıraksaydım, maddi olarak 2. aydan sonra zarar etmeye başlayacaktım (Manevi olarak bir karşılığı olmaz tabii, ama hayat şartları ve gerçekleri var). Yasal olarak falan filan deseler de hiçbir işyeri kimseyi altı ay beklemez. Döndüğümde ekonomi ne halde olur? Tekrar benzer şartlarda bir işi ne kadar sürede bulabilirim bilemediğimden bedelli yaptım. Şu anda öyle bir hale geldi ki, eğer 417 bin yasalaşırsa, aylık maaşı 70 bin olan birinin bile bedelli yapmasının maddi olarak bir anlamı kalmıyor gibi. Yine de çalıştığı yerden memnun olan, 6 ay sonra tekrar iş, güç arama telaşesine düşmek yerine borç öderim diyen için mantıklı. Ama böyle artmaya devam ederse, ilerleyen yıllarda gidecekler için maddi külfeti çok daha sıkıntı olabilir.
  • 02-03-2026, 18:22:18
    #15
    Şaka gibi daha 1 hafta önce 80-90k indirim gelmesi konuşuluyordu