ilk çıktığında 32 bintl ye gitmiştim hey gidi hey
Ben 2017de 15bin TLye yapmıştım ilk çıktığında 15bin tlydi yani. Hiç unutmuyorum 2001 model honda civic'i mi satmıştım 30bin TLye 15 Bin TLsi ile bedelli askerliği yapmıştım. Şuan aynı araba 400bin TL. Aslında ucuzda yapmamışım zamanının iyi parasıymış 15bin TL.