• 01-03-2026, 12:44:31
    #82
    bu hayatta herkes kendine yakışanı yapar.
  • 01-03-2026, 14:12:45
    #83
    bunun birde öteki tarafı var ona göre düşünmek gerekli
  • 01-03-2026, 14:21:36
    #84
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değmez, böyle şeyleri düşünülmemeli...

    O paradan hayır gelmez... Şeref, onur ve namus gibi kavramlar da parayla alınamaz.

    O işlere girişmeyin, yapmayın aksi takdirde pişman olursunuz. Herkes için geçerli bu durum...
    Bizim tatile bile gidemediğimiz yerde o insanların villaları yatları süper lüx arabaları var... Benim giremediğim restorantlardan cıkmıyorlar. Şeref onur namusa artık bakan yok ki cebindeki paraya göre muamele gördüğün bir devirde yaşıyorsun. Haklıya haksıza namusa şerefliye kimse artık prim vermiyor ki... insanları bu tarz kötü yollara teşvik ediyorlar... Yetkisi ve parası olanın değer görüp haklı olduğu bir devirde yaşıyoruz maalesef. Yaptıkları doğru asla demiyorum ama insanları buna iten zihniyetimiz var...
  • 01-03-2026, 14:31:31
    #85
    Yani soru şu : O luk yaparamısınız ?

    Bu soruyu Erkek bir üye sorsa Tonla küfürle beraber caz alırdı. Bu konuda danışmaya gerek yok kimse Yapanı yargılamaz İsteyen O olabilir kendi hayatı ama Destek aramak çok saçma
  • 01-03-2026, 14:44:21
    #86
    Bir zamanlar bir yerlerde video satan yakın bir kız arkadaşımdan biliyorum. Öğrendiğimde bende şaşırmıştım. Şimdi bin pişman ama ne fayda... Bunu yapan bugün paranın tadını çıkara çıkara zengiinlik taslıyor olabilir ama hiçbir zaman aynaya gururla bakamayacakları gibi bir gerçek var.
  • 01-03-2026, 14:50:09
    #87
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim tatile bile gidemediğimiz yerde o insanların villaları yatları süper lüx arabaları var... Benim giremediğim restorantlardan cıkmıyorlar. Şeref onur namusa artık bakan yok ki cebindeki paraya göre muamele gördüğün bir devirde yaşıyorsun. Haklıya haksıza namusa şerefliye kimse artık prim vermiyor ki... insanları bu tarz kötü yollara teşvik ediyorlar... Yetkisi ve parası olanın değer görüp haklı olduğu bir devirde yaşıyoruz maalesef. Yaptıkları doğru asla demiyorum ama insanları buna iten zihniyetimiz var...
    aynen bende onu anlatmaya çalıştım lüks hayatlar yaşayıp dürüst insanlardan önde olmaları kötü örnek ve özendirici
  • 01-03-2026, 14:51:36
    #88
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman aman abla
    yayın açıp günde 2-3 saat boş insanlarla muhabbet etmek
    bu yollara girmekten daha iyidir.
    tiktokta mı
  • 01-03-2026, 14:53:48
    #89
    Tiktok, bigo, sugo, tango, kick, twitch
    obs ile tek görüntüyü hepsine yay abla
    biraz gırgır biraz şamata
    izlenirsin hem çok yönlü kazanırsın