Bizim tatile bile gidemediğimiz yerde o insanların villaları yatları süper lüx arabaları var... Benim giremediğim restorantlardan cıkmıyorlar. Şeref onur namusa artık bakan yok ki cebindeki paraya göre muamele gördüğün bir devirde yaşıyorsun. Haklıya haksıza namusa şerefliye kimse artık prim vermiyor ki... insanları bu tarz kötü yollara teşvik ediyorlar... Yetkisi ve parası olanın değer görüp haklı olduğu bir devirde yaşıyoruz maalesef. Yaptıkları doğru asla demiyorum ama insanları buna iten zihniyetimiz var...
aynen bende onu anlatmaya çalıştım lüks hayatlar yaşayıp dürüst insanlardan önde olmaları kötü örnek ve özendirici