Bot yazma eğitimi almak istiyorum.
6
●214
- 25-02-2026, 11:09:49Merhaba, sıfır kod bilgim var. Make. com u biraz kurcalamadım ama tam anlayamadım. Mesela redditten içerik çekerek twitterda otomatik tweet atan bir hesap yapmak istiyorum. Bunun için eğitim önerisinde bulunur musunuz? Ya da birerbir online eğitim alsam ne kadara verirler acaba?
- 25-02-2026, 11:17:13redditten içerik çekmeyi bilmem de tweet atan bot sıkıntı hocam ya. context bırakıyorum aşağıya.
https://x.com/nikitabier/status/2022...275937525?s=20
https://x.com/nikitabier/status/2026...044109347?s=20
bot yazmayı da cursor indirin bilgisayara, github'dan basit python scriptler bulup ai destekli olarak düzenleyin kesin biçin çözersiniz. - 25-02-2026, 11:18:03
- 25-02-2026, 11:30:48Şuanda senin yazdığın isteğe göre ufak bir bot hazırladım. bak bir işini görür mü ?piyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DEMO link
Sol taraf Reddit Credentials:- Client ID → reddit.com/prefs/apps'ten alacaksın
- Client Secret → aynı sayfadan
- API Key, API Secret Key, Access Token, Access Secret → developer.twitter.com'dan
- Target Subreddit → hangi subreddit'i takip etmek istiyorsun
- Sort By → Hot / New / Top / Rising
- Interval → kaç dakikada bir çalışsın
- Posts per Cycle → her seferinde kaç tweet
- Content Filter → All content / Links only / Images only
- Tweet Format → nasıl formatlansın
- 25-02-2026, 14:57:20Claude yazar hocam ikinci gemini de iyi bu konuda eğer derseniz ben nasıl yapacağımı tam bilmiyorum nerede açacağımı falan size text atarız oradan halledersiniz