redditten içerik çekmeyi bilmem de tweet atan bot sıkıntı hocam ya. context bırakıyorum aşağıya.
https://x.com/nikitabier/status/2022...275937525?s=20
https://x.com/nikitabier/status/2026...044109347?s=20
bot yazmayı da cursor indirin bilgisayara, github'dan basit python scriptler bulup ai destekli olarak düzenleyin kesin biçin çözersiniz.