Merhaba, sıfır kod bilgim var. Make. com u biraz kurcalamadım ama tam anlayamadım. Mesela redditten içerik çekerek twitterda otomatik tweet atan bir hesap yapmak istiyorum. Bunun için eğitim önerisinde bulunur musunuz? Ya da birerbir online eğitim alsam ne kadara verirler acaba?
Şuanda senin yazdığın isteğe göre ufak bir bot hazırladım. bak bir işini görür mü ?
DEMO link Sol taraf Reddit Credentials:- Client ID → reddit.com/prefs/apps'ten alacaksın
- Client Secret → aynı sayfadan
Sol taraf Twitter/X Credentials:- API Key, API Secret Key, Access Token, Access Secret → developer.twitter.com'dan
Sağ taraf Bot Preferences (bunları istediğin gibi ayarla):
- Target Subreddit → hangi subreddit'i takip etmek istiyorsun
- Sort By → Hot / New / Top / Rising
- Interval → kaç dakikada bir çalışsın
- Posts per Cycle → her seferinde kaç tweet
- Content Filter → All content / Links only / Images only
- Tweet Format → nasıl formatlansın