• 21-02-2026, 18:36:52
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.
    Pek çoğumuz müşterilerimize dijital hizmet veriyoruz.
    Bilirsiniz ki 1 kötü müşterinim psikolojik yükü 100 iyi müşteriden fazladır.

    Aylık ödeme yapmış bir kullanıcı süresi dolmadan banlanabilir mi? Konu hakkında yasal bilgisi olan var mı? Geri kalan günlerinin bedelini iade edip sistemden çıkarmak istiyorum ancak ibanını verip iade faturası kesmesi gerek. Nasıl oluyor bu işler?
  • 21-02-2026, 18:40:12
    #2
    Platin üye
    Kullanıcıyı banlamak için bir sebep ve sözleşme gerekebilir. Bunun yerine mevcut sürenizin sonunda çalışmak istemiyoruz deme hakkına sahipsiniz sonuçta hizmet veren olarak. Eğer çok uzun bir süre yoksa bu yöntem daha mantıklı.
  • 21-02-2026, 18:55:46
    #3
    böyle tek taraflı olur hocam karşının talebleri normal presedürse haksız siz olursunuz bemim fikrim
  • 21-02-2026, 18:59:49
    #4
    hocam özel değil se sizi buraya yazdıracak kadar ne yaptı müşteri merak ettim valla
  • 21-02-2026, 19:06:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ay sonunda hizmetiniz sonlandırılıcaktır maili bence iyi bi yol
  • 21-02-2026, 22:09:14
    #6
    Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Evet birkaç hafta sabredip kalıcı ban atacağız mecbur.

    @HayalciKedi; hocam talep değil talep olsaydı problem yok her müşteri başımızın tacı.
    @wozie; müşterilerimizin de hepsi iş yapan insanlar. Herkes kendi şirketinin patronu yani. yalnız, bizim destekteki arkadaşı kibirli kibirli konuşup ezmiş. Ortada bir şey de yok. Ezmeye ezilmeye ezdirmeye karşıyım hocam