Merhabalar arkadaşlar.
Pek çoğumuz müşterilerimize dijital hizmet veriyoruz.
Bilirsiniz ki 1 kötü müşterinim psikolojik yükü 100 iyi müşteriden fazladır.
Aylık ödeme yapmış bir kullanıcı süresi dolmadan banlanabilir mi? Konu hakkında yasal bilgisi olan var mı? Geri kalan günlerinin bedelini iade edip sistemden çıkarmak istiyorum ancak ibanını verip iade faturası kesmesi gerek. Nasıl oluyor bu işler?