Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Evet birkaç hafta sabredip kalıcı ban atacağız mecbur.

@HayalciKedi; hocam talep değil talep olsaydı problem yok her müşteri başımızın tacı.
@wozie; müşterilerimizin de hepsi iş yapan insanlar. Herkes kendi şirketinin patronu yani. yalnız, bizim destekteki arkadaşı kibirli kibirli konuşup ezmiş. Ortada bir şey de yok. Ezmeye ezilmeye ezdirmeye karşıyım hocam