• 20-02-2026, 13:40:12
    #1
    Merhaba
    Babam yıllar önce digitürk kullanmsıtı borcuda yoktu ama 5 bn tl icra takibi baslatmıslar
    Sikayet.var bundan kaynıyor konular napmamiz lazim
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.
  • 20-02-2026, 13:42:14
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.
  • 20-02-2026, 13:52:03
    #3
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.
    tamam hocam cok tesekkürler
  • 20-02-2026, 13:52:32
    #4
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    geçmiş olsun
  • 20-02-2026, 14:00:58
    #5
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    tesekkürler hocam