Merhaba
Babam yıllar önce digitürk kullanmsıtı borcuda yoktu ama 5 bn tl icra takibi baslatmıslar
Sikayet.var bundan kaynıyor konular napmamiz lazim
digitürk olmayan borc icra takibi
4
●168
- 20-02-2026, 13:40:12
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 20-02-2026, 13:42:14Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.
- 20-02-2026, 13:52:03tamam hocam cok tesekkürlerTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2026, 14:00:58tesekkürler hocammetalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
