Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.
tamam hocam cok tesekkürler