Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Geçen kayınpedere cihaz vermişler ama sözleşme yok, abonelikte başlamadı arıyor kayıt yok diyorlar. 2000 TL fatura atmışlar abonelik bedeli diye. Ödedim tutarı ardından tüketici hakem heyetine gittim 1 aya geri alırım parayı. Ödeyeceksiniz parayı ardından tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksiniz.