• 18-02-2026, 21:10:32
    #1
    Merhaba değerli r10 üyeleri bu sene'de maddi imkansızlıklar ve henüz bir başarı elde edemediğim için r10.net ramazan etkinliğine katılamıyorum.

    Yalakalık olsun die konu açmadım.

    LÜTFEN : Konuya gelip dalga geçmeyin kaç konu açıyorum goygoycular gelip troll yanıt verip dalga geçiyorlar. Biz mücadele edenleriz sizin gibi goygoya vaktimiz yok

    Hepsi değerli hepsi başarılı insanlar ve çok güzel bir topluluk ağı oluşturuluyor.

    Keşke imkanım olsaydı sadece biletimi kesip ortam sonrası hemen geri dönebilseydim 🥹🥺

    Yine hayaller ertelenicek ama olsun BİR sonraki sene bende katılıcam sizlerin arasında olmaktan gurur duyucam yine o sıcak ortam all star buluşmasına katılmak için mücadele edeceğim 🫡

    Başarılarım pek te yok ama olsun ;

    R10 da baya ekmek yedim 😇
    Coşkun abi kendi adıyla kendi eliyle kargo yolladı onun adına kargo teslimi aldım 😁 R10.net baskılı powerbank yollamıştı.
    Çok güzel dostluklar edindim hepiniz benim için çok değerlisiniz 🧿🙏

    Hayırlı Ramazanlar Dilerim 🥳
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Daha bir ilk sahuru yapsaydık ne ara R10 iftarına sıra geldi
      Konudaki amaca göre sponsor bulabilirsiniz belki, başarılar
  • 18-02-2026, 21:11:02
    #2
    Eyvaaah napacaz
  • 18-02-2026, 21:12:18
    #3
    r10net ramazan etkinliği nedir tam olarak sanırım geride kaldım
  • 18-02-2026, 21:12:29
    #4
    EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvaaah napacaz
    Sizdemi hocam yahu neden motivasyonumu kırıyonuz.

    Siz birşeyler başardınız die biz mücadele etmiyelim mi 🙏🥳 neyse seneye görüşürüz Hayırlı ramazanlar 🫡
  • 18-02-2026, 21:13:43
    #5
    Etkinlik nerede ki?
    Bende aynı durumdayım, yapacak bişe yok tam gaz devam.
  • 18-02-2026, 21:13:53
    #6
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10net ramazan etkinliği nedir tam olarak sanırım geride kaldım
    Her sene bir il belirlenip ramazan yemeği sponsorlar mekan vs belirlenip topluluk ile buluşma düzenleniyor.

    Anlicanız Şampiyonlar Ligi gibi düşünebilirsiniz.
    Her alanda ayrı ayrı üyelerimiz katılıyor.
  • 18-02-2026, 21:15:15
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etkinlik nerede ki?
    Bende aynı durumdayım, yapacak bişe yok tam gaz devam.
    Bana sponsor çıkan olursa aklımdasın ibrahim belki biri ikimizi de etkinliğe davet eder beklemede kalalım gidiş gelişi ayarlasalar süper olur hemen gidip katılıp döneriz 🥳😁 bilet pahalı ve zaten kalmam otel de yani kısaca herşey pahalı ve bizim imkan kısıtlı
  • 18-02-2026, 21:20:14
    #8
    hayırlı ramazanlar
  • 18-02-2026, 21:20:58
    #9
    ramazan etkinliği nedir nasıl katılabiliriz hocam bilgisi olan varmı ?