Merhaba değerli r10 üyeleri bu sene'de maddi imkansızlıklar ve henüz bir başarı elde edemediğim için r10.net ramazan etkinliğine katılamıyorum.

Yalakalık olsun die konu açmadım.

LÜTFEN : Konuya gelip dalga geçmeyin kaç konu açıyorum goygoycular gelip troll yanıt verip dalga geçiyorlar. Biz mücadele edenleriz sizin gibi goygoya vaktimiz yok

Hepsi değerli hepsi başarılı insanlar ve çok güzel bir topluluk ağı oluşturuluyor.

Keşke imkanım olsaydı sadece biletimi kesip ortam sonrası hemen geri dönebilseydim 🥹🥺

Yine hayaller ertelenicek ama olsun BİR sonraki sene bende katılıcam sizlerin arasında olmaktan gurur duyucam yine o sıcak ortam all star buluşmasına katılmak için mücadele edeceğim 🫡

Başarılarım pek te yok ama olsun ;

R10 da baya ekmek yedim 😇
Coşkun abi kendi adıyla kendi eliyle kargo yolladı onun adına kargo teslimi aldım 😁 R10.net baskılı powerbank yollamıştı.
Çok güzel dostluklar edindim hepiniz benim için çok değerlisiniz 🧿🙏

Hayırlı Ramazanlar Dilerim 🥳