Konu
Bu sene de gelemiyorum r10 ekibi
18-02-2026, 21:12:29
#4
ahmetoyuncu
EmreNN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyvaaah napacaz
Sizdemi hocam yahu neden motivasyonumu kırıyonuz.
Siz birşeyler başardınız die biz mücadele etmiyelim mi 🙏🥳 neyse seneye görüşürüz Hayırlı ramazanlar 🫡