Console uygulama hakkında R10+
5
●166
- 16-02-2026, 23:15:20Merhaba yeni uygulama satın aldım. Bu uygulamayı guncelleyip ( reklam kodları bir kaç özelikle ekleme gibi) uygulama güncellenecek şimdi asıl soru şu console hesabım 2016 şimdi uygulamayı direk trasfer mi edeyim ettikten sonra mi guncelleme kendim mi yapayım yoksa ana hesapta güncelleyip sonra mi ana hesabıma trasfer edeyim bir kaç konu okudumda askıya alınıyormuş console o yüzden sorayım dedim
- 16-02-2026, 23:40:56Merhaba
Transfer işine hiç girmeyin hesaptan yayınlayın hocam, en temizi bu şekilde hesabınızı riske atmayın. - 16-02-2026, 23:57:58Aynı bilgileri girip sıfırdan mi yayınlama yapayım ve yayına alınınca eski uygulamayı arkadaş silsin mi ?pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada extra birşey varsa söyler misiniz - 17-02-2026, 00:09:03Tüm güncellemeleri yapıp başdan sona kendiniz atın sıfırdan, test istemez hesabınıza göre 3 gün içinde yayınlanır sorun olmazHalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 00:11:31Bunun için reskin gerekmiyor değil mi hocampehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2026, 00:14:51Giriş kısmına bir şey eklenebilir hali hazırda aktif uygulama var ise aynı uygulamayı çok defa göndermişliğimiz varHalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tabiki console olayı risktir, ne olacağı belli olmaz.
2016 tarihli hesaplarımız var 1 saatte aktif de oluyor hesap kapanma riski de az olur transfer de yapabilirsiniz.
Ama riske tabiki gerek yok.
İnşAllah istediğiniz gibi gerçekleşir her şey ..
İyi Formlar Dilerim.

