• 16-02-2026, 23:15:20
    #1
    Merhaba yeni uygulama satın aldım. Bu uygulamayı guncelleyip ( reklam kodları bir kaç özelikle ekleme gibi) uygulama güncellenecek şimdi asıl soru şu console hesabım 2016 şimdi uygulamayı direk trasfer mi edeyim ettikten sonra mi guncelleme kendim mi yapayım yoksa ana hesapta güncelleyip sonra mi ana hesabıma trasfer edeyim bir kaç konu okudumda askıya alınıyormuş console o yüzden sorayım dedim
  • 16-02-2026, 23:40:56
    #2
    We 🤍 Playconsole
    Merhaba
    Transfer işine hiç girmeyin hesaptan yayınlayın hocam, en temizi bu şekilde hesabınızı riske atmayın.
  • 16-02-2026, 23:57:58
    #3
    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Transfer işine hiç girmeyin hesaptan yayınlayın hocam, en temizi bu şekilde hesabınızı riske atmayın.
    Aynı bilgileri girip sıfırdan mi yayınlama yapayım ve yayına alınınca eski uygulamayı arkadaş silsin mi ?
    Yada extra birşey varsa söyler misiniz
  • 17-02-2026, 00:09:03
    #4
    We 🤍 Playconsole
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı bilgileri girip sıfırdan mi yayınlama yapayım ve yayına alınınca eski uygulamayı arkadaş silsin mi ?
    Yada extra birşey varsa söyler misiniz
    Tüm güncellemeleri yapıp başdan sona kendiniz atın sıfırdan, test istemez hesabınıza göre 3 gün içinde yayınlanır sorun olmaz
  • 17-02-2026, 00:11:31
    #5
    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm güncellemeleri yapıp başdan sona kendiniz atın sıfırdan, test istemez hesabınıza göre 3 gün içinde yayınlanır sorun olmaz
    Bunun için reskin gerekmiyor değil mi hocam
  • 17-02-2026, 00:14:51
    #6
    We 🤍 Playconsole
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için reskin gerekmiyor değil mi hocam
    Giriş kısmına bir şey eklenebilir hali hazırda aktif uygulama var ise aynı uygulamayı çok defa göndermişliğimiz var
    Tabiki console olayı risktir, ne olacağı belli olmaz.
    2016 tarihli hesaplarımız var 1 saatte aktif de oluyor hesap kapanma riski de az olur transfer de yapabilirsiniz.
    Ama riske tabiki gerek yok.
    İnşAllah istediğiniz gibi gerçekleşir her şey ..
    İyi Formlar Dilerim.