Merhaba yeni uygulama satın aldım. Bu uygulamayı guncelleyip ( reklam kodları bir kaç özelikle ekleme gibi) uygulama güncellenecek şimdi asıl soru şu console hesabım 2016 şimdi uygulamayı direk trasfer mi edeyim ettikten sonra mi guncelleme kendim mi yapayım yoksa ana hesapta güncelleyip sonra mi ana hesabıma trasfer edeyim bir kaç konu okudumda askıya alınıyormuş console o yüzden sorayım dedim