Bunun için reskin gerekmiyor değil mi hocam
Giriş kısmına bir şey eklenebilir hali hazırda aktif uygulama var ise aynı uygulamayı çok defa göndermişliğimiz var

Tabiki console olayı risktir, ne olacağı belli olmaz.
2016 tarihli hesaplarımız var 1 saatte aktif de oluyor hesap kapanma riski de az olur transfer de yapabilirsiniz.
Ama riske tabiki gerek yok.
İnşAllah istediğiniz gibi gerçekleşir her şey ..
İyi Formlar Dilerim.