• 16-02-2026, 02:18:55
    #1
    Merhabalar,
    E-Fatura belgesinin PDF dizaynı yapıyorum. Bazı özellikleri kaldırmak istiyorum.

    Örneğiniz, faturanın ortasında bulunan gib logosu ve kare kodu kaldırmak istiyorum. Kendi logomu sağa yerleştireceğim. Bu işlem herhangi bir hukuki problem çıkartır mı?

    Bilgi verebilir misiniz?

  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Ne yazık ki kaldırma imkanınız yok hocam iki kısım da yasal olarak zorunludur.
  • 16-02-2026, 02:22:06
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ne yazık ki kaldırma imkanınız yok hocam iki kısım da yasal olarak zorunludur.
  • 16-02-2026, 02:36:54
    #3
    Üst kısımda gördüğünüz alanlaron tamamı zorunlu alan kaldırırsanız usulsüzlük cezası alırsınız
  • 16-02-2026, 02:41:13
    #4
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki kaldırma imkanınız yok hocam iki kısım da yasal olarak zorunludur.
    GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst kısımda gördüğünüz alanlaron tamamı zorunlu alan kaldırırsanız usulsüzlük cezası alırsınız
    Peki, logoyu üste alıp kare kodunu alta almamda bir sakınca var mı?
  • 16-02-2026, 02:43:28
    #5
    firatcelikdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, logoyu üste alıp kare kodunu alta almamda bir sakınca var mı?
    Yok hocam, istediğiniz logoyu ve ek bilgi alanı ekleyebilirsiniz.
  • 16-02-2026, 02:44:19
    #6
    firatcelikdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, logoyu üste alıp kare kodunu alta almamda bir sakınca var mı?
    Hayır sakıncası yok, kare kodu gib logosunun altınada koyabilirsiniz
  • 16-02-2026, 02:53:14
    #7
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, istediğiniz logoyu ve ek bilgi alanı ekleyebilirsiniz.
    Çok teşekkür ederim hocam, sağolun.

    GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sakıncası yok, kare kodu gib logosunun altınada koyabilirsiniz
    Hocam çok teşekkür ederim, çok mantıklı dediğiniz gibi ortaya alıp, ortaladım, sağolun.
  • 16-02-2026, 02:59:48
    #8
    Hocam hangi entegratörü kullanıyorsunuz? Ben de arayış içindeyim pzaryerleri ile uyumlu bir tane arıyorum.
  • 16-02-2026, 03:10:39
    #9
    kadmandu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi entegratörü kullanıyorsunuz? Ben de arayış içindeyim pzaryerleri ile uyumlu bir tane arıyorum.
    Hocam Mikro Grup kullanıyorum ancak benim tercihim değil, ben olsam daha iyisini araştırıp bulabilirdim