E-Fatura Dizaynı Hk.
11
●344
- 16-02-2026, 03:13:38Pazaryeri entegrasyonu var mı bilmiyorum hocamkadmandu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2026, 17:22:05Hocam merhabalar, burda bir şeyi düzeltmek isterim.GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gib 2024 yılında yayınladığı tebligat ile e-belgelerde QR codu sağ üst köşede sabit olması gerektiğini belirtti. Ve içeriğini sabitledi. Bilginiz olsun. Sağ üst köşede çıkması gerekir. @firatcelikdev;
İlgili kılavuz linki:
https://ebelge.gib.gov.tr/efaturamevzuat.html
Burada güncel kılavuzlar mevcut.
Karekod Standartı Kılavuzunu inceleyebilirsiniz.
Ayrıca fatura tasarımı konusunda profesyonel bir destek isterseniz aşağıda konu linkimi bırakıyorum konu sahibinin izni ile. Kaldırmamı isterseniz o kısmı kaldırabilirim. Teşekkürler.
https://www.r10.net/freelancer/43526...z-yapilir.html