Hayır sakıncası yok, kare kodu gib logosunun altınada koyabilirsiniz
Hocam merhabalar, burda bir şeyi düzeltmek isterim.
Gib 2024 yılında yayınladığı tebligat ile e-belgelerde QR codu sağ üst köşede sabit olması gerektiğini belirtti. Ve içeriğini sabitledi. Bilginiz olsun. Sağ üst köşede çıkması gerekir.
@firatcelikdev;
İlgili kılavuz linki:
https://ebelge.gib.gov.tr/efaturamevzuat.html
Burada güncel kılavuzlar mevcut.
Karekod Standartı Kılavuzunu inceleyebilirsiniz.
Ayrıca fatura tasarımı konusunda profesyonel bir destek isterseniz aşağıda konu linkimi bırakıyorum konu sahibinin izni ile. Kaldırmamı isterseniz o kısmı kaldırabilirim. Teşekkürler.
https://www.r10.net/freelancer/43526...z-yapilir.html