firatcelikdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki, logoyu üste alıp kare kodunu alta almamda bir sakınca var mı?
Hayır sakıncası yok, kare kodu gib logosunun altınada koyabilirsiniz