• 10-02-2026, 14:45:51
    #1
    🤖 Bot Engineer · Backend
    Fronted + backend 0 dan a dan z ye benim yaptığım Sesli görüntülü görüşme sohbet scripti yapmıştım, satış haklarını bi firmaya verdim noterden, aramızdaki olumsuzluklardan dolayı ihtar çektim cevap gelmedi 2. ihtarda sözleşme feshi ve dava açılışı için gerekli bilgilendirme yapıldı
    şimdi sizce bu projeyi ben satışa çıkartmalımıyım yoksa mahkeme sonuçlanmasınımı beklemeliyim ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hocam selamlar, çok geçmiş olsun.
      Naçizane tavsiyem; mahkeme sonuçlanmadan veya karşı taraftan resmi 'fesih kabulü' gelmeden kesinlikle satışa çıkarmayın.
      Şu an o yazılım hukuken "ihtilaflı" durumda. Eğer satarsanız ve mahkeme süreci uzar ya da aleyhinize bir durum oluşursa, yeni sattığınız kişiye karşı da sorumlu olursunuz. İki taraftan tazminat yeme riskiniz var.
      Hukuki süreç bitsin, temiz kağıdını alın, ondan sonra gönül rahatlığıyla satın derim. Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın.
  • 10-02-2026, 14:46:59
    #2
    Bu noktada mahkemenin sonuçlanmasını beklemen tabiki daha doğru. Şimdi adamlara ya koz vermiş olursan ve bu davanın seyrini etkilerse?
  • 10-02-2026, 14:47:30
    #3
    mahkeme sonucunu beklemenizi öneririm hocam. çünkü yapacağınız en ufak işlemi aleyhinize kullanabilirler.
  • 10-02-2026, 14:49:06
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam selamlar, çok geçmiş olsun.
    Naçizane tavsiyem; mahkeme sonuçlanmadan veya karşı taraftan resmi 'fesih kabulü' gelmeden kesinlikle satışa çıkarmayın.
    Şu an o yazılım hukuken "ihtilaflı" durumda. Eğer satarsanız ve mahkeme süreci uzar ya da aleyhinize bir durum oluşursa, yeni sattığınız kişiye karşı da sorumlu olursunuz. İki taraftan tazminat yeme riskiniz var.
    Hukuki süreç bitsin, temiz kağıdını alın, ondan sonra gönül rahatlığıyla satın derim. Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın.
  • 10-02-2026, 14:55:31
    #5
    🤖 Bot Engineer · Backend
    HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu noktada mahkemenin sonuçlanmasını beklemen tabiki daha doğru. Şimdi adamlara ya koz vermiş olursan ve bu davanın seyrini etkilerse?
    çok haklısın hocam.
    OptivoDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mahkeme sonucunu beklemenizi öneririm hocam. çünkü yapacağınız en ufak işlemi aleyhinize kullanabilirler.
    teşekkür ederim hocam.
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar, çok geçmiş olsun.
    Naçizane tavsiyem; mahkeme sonuçlanmadan veya karşı taraftan resmi 'fesih kabulü' gelmeden kesinlikle satışa çıkarmayın.
    Şu an o yazılım hukuken "ihtilaflı" durumda. Eğer satarsanız ve mahkeme süreci uzar ya da aleyhinize bir durum oluşursa, yeni sattığınız kişiye karşı da sorumlu olursunuz. İki taraftan tazminat yeme riskiniz var.
    Hukuki süreç bitsin, temiz kağıdını alın, ondan sonra gönül rahatlığıyla satın derim. Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın.
    Aynen hocam çok haklısınız, bende şu kafadayım aslında bunlar beni sohbet sektöründe bloke ettiler avukat şimdi istediğini yap diyor sorun yok dedi ama ben yinede misal 3 ay ı bekledim ve dolmasına rağmen yinede birşey yapmadım çok şükür durumum iyi o sektörden kazanmasamda olur
    sanırım en mantıklısı yine beklemek olacak sonuçlanana kadar