Fronted + backend 0 dan a dan z ye benim yaptığım Sesli görüntülü görüşme sohbet scripti yapmıştım, satış haklarını bi firmaya verdim noterden, aramızdaki olumsuzluklardan dolayı ihtar çektim cevap gelmedi 2. ihtarda sözleşme feshi ve dava açılışı için gerekli bilgilendirme yapıldı
şimdi sizce bu projeyi ben satışa çıkartmalımıyım yoksa mahkeme sonuçlanmasınımı beklemeliyim ?