Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hocam selamlar, çok geçmiş olsun.
Naçizane tavsiyem; mahkeme sonuçlanmadan veya karşı taraftan resmi 'fesih kabulü' gelmeden kesinlikle satışa çıkarmayın.
Şu an o yazılım hukuken "ihtilaflı" durumda. Eğer satarsanız ve mahkeme süreci uzar ya da aleyhinize bir durum oluşursa, yeni sattığınız kişiye karşı da sorumlu olursunuz. İki taraftan tazminat yeme riskiniz var.
Hukuki süreç bitsin, temiz kağıdını alın, ondan sonra gönül rahatlığıyla satın derim. Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın.