• 03-02-2026, 01:31:48
    #10
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Başka bir alternatif varsa onuda değerlendirin bence hocam

    Kasko ve sigorta için bekliyorum
  • 03-02-2026, 01:36:23
    #11
    Kaput boyalı araba, özellikle de BMW seni hayattan soğutur hocam tamirciden cikamazsin.
    En iyisi bile sorunlu o arabaların 😄
  • 03-02-2026, 01:40:31
    #12
    Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaput boyalı araba, özellikle de BMW seni hayattan soğutur hocam tamirciden cikamazsin.
    En iyisi bile sorunlu o arabaların 😄
    Hadi ya o derece mi diyorsun hocam

    Şase podye airbag sıkıntı yok ama
  • 03-02-2026, 01:43:38
    #13
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ya o derece mi diyorsun hocam

    Şase podye airbag sıkıntı yok ama

    Reiz ilanı at görelim, sen şuan tam dolandırılacak kıvamdasın gibi bir hissiyat aldım ) hem korkuyorsun ama çok da istiyorsun çok istersen hata yaparsın..
  • 03-02-2026, 03:37:49
    #14
    .best ONE 🏆
    düşük km önden hasarsız tavan sıkıntısız airbagler orijinal ağır hasarlı araç alınır bene her şeyin fiytı var hatasızı 1 milyonsa dediğim şekilde ağır hasarlısı 800 bin neden alınmasın.
  • 03-02-2026, 05:01:53
    #15
    ne olacak benim arabam da kaput sağ ön çamurluk boyalı daha uyguna geliyor
  • 03-02-2026, 07:19:21
    #16
    Alınır tabi
  • 03-02-2026, 08:25:38
    #17
    Normal şartlardan değişen veya boyanan şeyin değeri artması gerekirken ülkemizde değeri düşüyor. Çok garip birşey.
  • 03-02-2026, 23:25:13
    #18
    Her şey sağlamsa al gitsin. Bizim milletin boya takıntısı cidden korkunç seviyede. Aracı alınca o arabaya elbet sürtecekler, elbet rüzgarda bir şeyler çarpacak elbet taş sekecek ve o boya bir şekilde zarar görecek. Dünya malına bu kadar düşkün olmaya gerek yok. Kritik sorunlar yoksa sorun yoktur.