Reiz ilanı at görelim, sen şuan tam dolandırılacak kıvamdasın gibi bir hissiyat aldım ) hem korkuyorsun ama çok da istiyorsun çok istersen hata yaparsın..
düşük km önden hasarsız tavan sıkıntısız airbagler orijinal ağır hasarlı araç alınır bene her şeyin fiytı var hatasızı 1 milyonsa dediğim şekilde ağır hasarlısı 800 bin neden alınmasın.
Her şey sağlamsa al gitsin. Bizim milletin boya takıntısı cidden korkunç seviyede. Aracı alınca o arabaya elbet sürtecekler, elbet rüzgarda bir şeyler çarpacak elbet taş sekecek ve o boya bir şekilde zarar görecek. Dünya malına bu kadar düşkün olmaya gerek yok. Kritik sorunlar yoksa sorun yoktur.