• 03-02-2026, 01:18:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Ön kaputu boyanmış araba alınır mı? Özellikle BMW.

    Şase podye airbag işlem yok

    Siz ne düşünüyorsunuz
  • 03-02-2026, 01:20:34
    #2
    Alınır tabii ki.
    Alınan aracın piyasaya göre uygun olması beklenir, Yani muadili 1.5m ise kaputu boyanan araba belki 1.3m civarına gider. Bu passatlar için geçerli değil bu arada kaputu boyalı passat çok ölüyor dikkat edin
    Ben kaputu değişmiş 350k tramerli aracı sattım (borusanda yapıldığı için şişti biraz ama airbag-şase vs işlem yok kaza fotoğrafları vs. herşeyi ilana koydum) 2 ay sürdü ama sonunda satıldı ve piyasada muadilinin 150.000 zararına gitti.
    Bence mekaniği düzgün kaputu boyalı-değişmiş araç almak, hatasız ama yorulmuş araçtan daha iyi. Sonuçta sizdeyken olmayacağının da bir garantisi yok.
  • 03-02-2026, 01:20:39
    #3
    başka sıkıntısı ve ağır hasar kaydı yok ise alınır neden alınmasın?
  • 03-02-2026, 01:21:16
    #4
    Hocam boya ya, sadece boya. Canı cehenneme boyası atarsa al 200 lira sprey kendin boya. Bu kadar basit şeylere takılmayın. Motoruna bak, şanzımanına bak, alt takımına bak. Bunlar seni ipe dizer, oradaki boya değil.
  • 03-02-2026, 01:22:35
    #5
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar

    Ön kaputu boyanmış araba alınır mı? Özellikle BMW.

    Şase podye airbag işlem yok

    Siz ne düşünüyorsunuz
    Neden boyandığı önemli şimdi ağır bir kaza yapmıştır kaputu düzeltip boyamıştır bu bir sorun teşkil edebilir güvenilir bir ekspertize getirip şasesine podyesine ön paneline güzelce baktırman lazım eğer kazaya ait resim varsa onu da elinde saklı tutman gerekir satarken bir sorun yaşamaman için
  • 03-02-2026, 01:25:13
    #6
    Arabanın genel durumunu atsan öyle sorsan daha fazla fikir alınabilir gibi, ön kaput bayanmış araba şu fikri verir bende aracı apaçi gibi kullanan birinin elinde bi yerde patlamış hissi uyandırır..

    Yani hor kullanılmış araba algısı doğurur..
  • 03-02-2026, 01:27:35
    #7
    KM kaç hocam, BMW bir tehlikeli 190 bin den sonra.
  • 03-02-2026, 01:28:44
    #8
    HeReTiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KM kaç hocam, BMW bir tehlikeli 190 bin den sonra.
    144.000 hocam
  • 03-02-2026, 01:30:29
    #9
    30 40 bin km de sen bin sat sonra

    ama exper kesinlikle yaptırmanı tavsiye ederim, airbag, şase, podye, direklere iyice baktır yukarıda arkadaşın dediği gibi hor kullanılmış araç olabilir.