Her şey sağlamsa al gitsin. Bizim milletin boya takıntısı cidden korkunç seviyede. Aracı alınca o arabaya elbet sürtecekler, elbet rüzgarda bir şeyler çarpacak elbet taş sekecek ve o boya bir şekilde zarar görecek. Dünya malına bu kadar düşkün olmaya gerek yok. Kritik sorunlar yoksa sorun yoktur.