• 31-01-2026, 15:20:13
    #1
    Siteyi ilk açtığımda dakikada 260 bin saldırı yemiştim. O günden sonra trafik oranı yüksek görünmeye başladı. Bu istatistikler normal mi?





    Düşüncelerinizi bekliyorum
  • 31-01-2026, 15:21:26
    #2
    Reveloper
    Atak gibi gözüküyor
  • 31-01-2026, 15:22:51
    #3
    Bunlarda çoğunlukla gelen istekler ve bot taramaları var ondan yüksek çıkabilir ama emin olmak adına saldırı korumasını aktifleştirirsen bu oran ciddi mikatrda düşerse evet
  • 31-01-2026, 15:24:06
    #4
    erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarda çoğunlukla gelen istekler ve bot taramaları var ondan yüksek çıkabilir ama emin olmak adına saldırı korumasını aktifleştirirsen bu oran ciddi mikatrda düşerse evet
    saldırı koruması aktif
  • 31-01-2026, 15:25:00
    #5
    5-10K ip'li saldırıyı csf türevi bir firewall ile kesebilirsin. Katmanı csf'yle durdurmaya müsait görünüyor. Tabi vps/dedicated olmalı. Ayrıca site isimlerinizi yayınlamayın.
  • 31-01-2026, 15:25:04
    #6
    erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saldırı koruması aktif
    O zaman bir saldırı var. Sunucularında waf kurulumları yapıp firewall ile bot engellemeleri yapabilirsin
  • 31-01-2026, 15:25:45
    #7
    Deynek diyorum ben bunlara. Neden saldırıyor ediyor,belli değil. Bir ara hosting şirketlerine saldıranlar oluyordu. Hayvandahi daha sadakatli....
    İnsandan daha aşağılık Varlıklar bunlar.
    Mezara gömmek bile suç olur bunları....
  • 31-01-2026, 15:26:48
    #8
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-10K ip'li saldırıyı csf türevi bir firewall ile kesebilirsin. Katmanı csf'yle durdurmaya müsait görünüyor. Tabi vps/dedicated olmalı. Ayrıca site isimlerinizi yayınlamayın.
    csf durduruldu hocam maalesef sevdiğim bir firewalldı . Lakin onun gibi iptables altyapısı kullanan ufwdir ufw kur ubuntu ise rhel tabanlı ise firewalld kurup kesebilirsin ayrıca fail2ban da kurarsan işine yarar
  • 31-01-2026, 15:27:32
    #9
    MrBerkHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deynek diyorum ben bunlara. Neden saldırıyor ediyor,belli değil. Bir ara hosting şirketlerine saldıranlar oluyordu. Hayvandahi daha sadakatli....
    İnsandan daha aşağılık Varlıklar bunlar.
    Mezara gömmek bile suç olur bunları....
    Saldırılar hocam genelde sitelere değil network veya datacenterlara yapıyorlar spesifik olarka uğraşacaklarını sanmıyorum büyük bi site değilse.