Deynek diyorum ben bunlara. Neden saldırıyor ediyor,belli değil. Bir ara hosting şirketlerine saldıranlar oluyordu. Hayvandahi daha sadakatli....
İnsandan daha aşağılık Varlıklar bunlar.
Mezara gömmek bile suç olur bunları....