Deynek diyorum ben bunlara. Neden saldırıyor ediyor,belli değil. Bir ara hosting şirketlerine saldıranlar oluyordu. Hayvandahi daha sadakatli....
İnsandan daha aşağılık Varlıklar bunlar.
Mezara gömmek bile suç olur bunları....
Saldırılar hocam genelde sitelere değil network veya datacenterlara yapıyorlar spesifik olarka uğraşacaklarını sanmıyorum büyük bi site değilse.