• 30-01-2026, 23:34:05
    #1
    Merhabalar
    istanbul üniversitesi açık öğretimden 4 senelik rastgele bir bölüm yazdım
    2. sınıfım ve sınavlara pek gidesim yok, maksat askerliği ertelemek.
    Şimdi hiç bir sınava girmesem bu öğrenciliğimin düşme gibi bir durumu mevcut mu?
    diploma vb hiç umrumda değil sadece düşmemesi ve askerlik tecilimin bozulmaması mühim
    bu konuda bilgi sahibi olanlar abilerim ablarım yardımcı olabilirse çok sevinirim.
  • 30-01-2026, 23:35:32
    #2
    Takip
  • 30-01-2026, 23:40:09
    #3
    Üst üste 4 dönem, sonra kaydın silinir diye biliyorum.
  • 31-01-2026, 00:37:05
    #4
    Gokhankaya25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst üste 4 dönem, sonra kaydın silinir diye biliyorum.
    valla herkesten farklı bir cevap çıkıyor deneyimli ve okuldan atılmış biri lazım
  • 31-01-2026, 02:16:46
    #5
    tekakust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip
    stanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi'nde (AUZEF) kayıt silinme ve mezuniyet koşulları resmi yönetmelikle belirlenmiştir:
    • Dersten Kalma ve AGNO ile Atılma Yoktur: AUZEF yönetmeliğinde "Başarısızlık Durumu"nu düzenleyen Madde 25, 2020 yılında "Mülga" edilmiştir (iptal edilmiştir). Bu nedenle, not ortalamanızın (AGNO) düşük olması veya derslerden kalmanız tek başına okuldan atılma sebebi değildir. Başarısız olduğunuz dersleri sonraki dönemlerde tekrar alabilirsiniz.
    • Mezuniyet İçin 2.00 AGNO Şartı: Okuldan atılma olmasa da, mezun olup diploma alabilmeniz için AGNO'nuzun en az 2.00 olması zorunludur.(İspat: AUZEF Yönetmeliği, Madde 27)
    • Tek Atılma Sebebi: Azami Öğrenim Süresi: Kaydınızın silinmesine neden olabilecek tek durum, yasal azami öğrenim süresini doldurmanızdır.(İspat: AUZEF Yönetmeliği, Madde 18)
      • 2 yıllık ön lisans programları için 4 yıl.
      • 4 yıllık lisans programları için 7 yıl.
  • 31-01-2026, 02:34:34
    #6
    Adrosca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi'nde (AUZEF) kayıt silinme ve mezuniyet koşulları resmi yönetmelikle belirlenmiştir:
    • Dersten Kalma ve AGNO ile Atılma Yoktur: AUZEF yönetmeliğinde "Başarısızlık Durumu"nu düzenleyen Madde 25, 2020 yılında "Mülga" edilmiştir (iptal edilmiştir). Bu nedenle, not ortalamanızın (AGNO) düşük olması veya derslerden kalmanız tek başına okuldan atılma sebebi değildir. Başarısız olduğunuz dersleri sonraki dönemlerde tekrar alabilirsiniz.
    • Mezuniyet İçin 2.00 AGNO Şartı: Okuldan atılma olmasa da, mezun olup diploma alabilmeniz için AGNO'nuzun en az 2.00 olması zorunludur.(İspat: AUZEF Yönetmeliği, Madde 27)
    • Tek Atılma Sebebi: Azami Öğrenim Süresi:Kaydınızın silinmesine neden olabilecek tek durum, yasal azami öğrenim süresini doldurmanızdır.(İspat: AUZEF Yönetmeliği, Madde 18)
      • 2 yıllık ön lisans programları için 4 yıl.
      • 4 yıllık lisans programları için 7 yıl.
    Teşekkürler