Konu
Açık öğretim sınava girmeme
31-01-2026, 00:37:05
#4
Adrosca
Gokhankaya25 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üst üste 4 dönem, sonra kaydın silinir diye biliyorum.
valla herkesten farklı bir cevap çıkıyor
deneyimli ve okuldan atılmış biri lazım