Merhabalar
istanbul üniversitesi açık öğretimden 4 senelik rastgele bir bölüm yazdım
2. sınıfım ve sınavlara pek gidesim yok, maksat askerliği ertelemek.
Şimdi hiç bir sınava girmesem bu öğrenciliğimin düşme gibi bir durumu mevcut mu?
diploma vb hiç umrumda değil sadece düşmemesi ve askerlik tecilimin bozulmaması mühim
bu konuda bilgi sahibi olanlar abilerim ablarım yardımcı olabilirse çok sevinirim.