Bu tutanak geçerli mi?
8
●282
- 30-01-2026, 12:09:45Konudan bağımsız yani bu nasıl toksikliktir.
İnsanız yani 30dk geç kalmakta ne var sanki.
Allah kolaylık versin hocam.
Geçerli olsa da olmasa da bir şey pek değişmez hocam, böyle toksik bir ortamdan kurtulmaya bakın... - 30-01-2026, 12:17:06ilk defa oluyorsa uyarı niteliği taşır , bir sonuç çıkmaz fakat burada esas yapmak istedikleri mobing yıldırma politikası .
- 30-01-2026, 12:18:36Sürekli yaptığınız bir şey değilse tutanak tutmaları üzücü olmuş insanlık halidir geç kalabilirsiniz. İlk tutanakta genelde işlem bile yapılmaz, savunma isterseler savunmanızı verirsiniz problem olmaz ancak böyle bir iş yerinde de çalışmak verimli olmak mide bulandırıcı olur geçmiş olsun.
- 30-01-2026, 12:19:07Bir şey olmaz, imza atmazsan 2-3 şahit ile imza atmadığına dair konu tutanak altına tekrar alınır. İşe geç gelme tutanağı normaldir. Dikkat edin, ama üst üste bir kaç tutanak yemedikçe sorun olmaz
- 30-01-2026, 12:22:523 tane yersen işten çıkarma hakkı var ama önce savunman alınacak Tutanakta Şahit varsa geçerli. Giriş /Çıkış sitemi varsa kesin geçerli.
Olayın özelini ayırarak :
Belirli saatler için ücret alıyorsunuz 30 DK fazla çalışmadığınız gibi geçte gelemezsiniz. İdare edip etmemek İşverenin inisiyatifi. Çalışma hayatında kuralları konuma gelecek kadar yükselene kadar Kurallara uyun. - 30-01-2026, 13:32:07Islak imza olmayan hiç bir belge geçerli değildirf4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 20:00:50tutanak : bir olayın meydana geldiğini ispatlamak için hazırlanan ve delili niteliği taşıyan evraktır.
tutanağın varlığı bir soruşturmanın başladığı anlamına gelmez.bu anlamda senden savunma istenmiyorsa bir soruşturma yoktur fakat tutanak gelecekte kullanılabileceğini unutma
