• 30-01-2026, 12:08:11
    #1
    Bugün işe ortalama 30dk geç geldim. İşe gelmedim için tutanak tutulmuş fakat savunmam ve imzam alınmadı. Bu durumda bu tutanak geçerli mi?
  • 30-01-2026, 12:09:45
    #2
    Konudan bağımsız yani bu nasıl toksikliktir.
    İnsanız yani 30dk geç kalmakta ne var sanki.

    Allah kolaylık versin hocam.
    Geçerli olsa da olmasa da bir şey pek değişmez hocam, böyle toksik bir ortamdan kurtulmaya bakın...
  • 30-01-2026, 12:14:17
    #3
    işe gec kalabilirsiniz insanız ama işe gelmedin diye komple tutanak tutuyorsa bugun işe gitme
  • 30-01-2026, 12:17:06
    #4
    ilk defa oluyorsa uyarı niteliği taşır , bir sonuç çıkmaz fakat burada esas yapmak istedikleri mobing yıldırma politikası .
  • 30-01-2026, 12:18:36
    #5
    Sürekli yaptığınız bir şey değilse tutanak tutmaları üzücü olmuş insanlık halidir geç kalabilirsiniz. İlk tutanakta genelde işlem bile yapılmaz, savunma isterseler savunmanızı verirsiniz problem olmaz ancak böyle bir iş yerinde de çalışmak verimli olmak mide bulandırıcı olur geçmiş olsun.
  • 30-01-2026, 12:19:07
    #6
    Bir şey olmaz, imza atmazsan 2-3 şahit ile imza atmadığına dair konu tutanak altına tekrar alınır. İşe geç gelme tutanağı normaldir. Dikkat edin, ama üst üste bir kaç tutanak yemedikçe sorun olmaz
  • 30-01-2026, 12:22:52
    #7
    3 tane yersen işten çıkarma hakkı var ama önce savunman alınacak Tutanakta Şahit varsa geçerli. Giriş /Çıkış sitemi varsa kesin geçerli.


    Olayın özelini ayırarak :
    Belirli saatler için ücret alıyorsunuz 30 DK fazla çalışmadığınız gibi geçte gelemezsiniz. İdare edip etmemek İşverenin inisiyatifi. Çalışma hayatında kuralları konuma gelecek kadar yükselene kadar Kurallara uyun.
  • 30-01-2026, 13:32:07
    #8
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün işe ortalama 30dk geç geldim. İşe gelmedim için tutanak tutulmuş fakat savunmam ve imzam alınmadı. Bu durumda bu tutanak geçerli mi?
    Islak imza olmayan hiç bir belge geçerli değildir
  • 30-01-2026, 20:00:50
    #9
    tutanak : bir olayın meydana geldiğini ispatlamak için hazırlanan ve delili niteliği taşıyan evraktır.
    tutanağın varlığı bir soruşturmanın başladığı anlamına gelmez.bu anlamda senden savunma istenmiyorsa bir soruşturma yoktur fakat tutanak gelecekte kullanılabileceğini unutma