Konudan bağımsız yani bu nasıl toksikliktir.
İnsanız yani 30dk geç kalmakta ne var sanki.

Allah kolaylık versin hocam.
Geçerli olsa da olmasa da bir şey pek değişmez hocam, böyle toksik bir ortamdan kurtulmaya bakın...