Sürekli yaptığınız bir şey değilse tutanak tutmaları üzücü olmuş insanlık halidir geç kalabilirsiniz. İlk tutanakta genelde işlem bile yapılmaz, savunma isterseler savunmanızı verirsiniz problem olmaz ancak böyle bir iş yerinde de çalışmak verimli olmak mide bulandırıcı olur geçmiş olsun.