Arkadaşlar Merhaba,
(Forum siteleri kullanımı, sosyal medya vb konularda biraz acemiyim)
R10'da üye/Rumuz engelleme var mı?
Whatsap grupları gibi düşünün. sohbeti paylaşımı yada tlf numarası hoşunuza gitmedi. Sebebi önemli değil!
O şahsı ve paylaştıklarını yorumlarını vs görmek istemiyorsunuz.
Böyle bir engelleme sistemi var mı?
R10'da üye/Rumuz engelleme
9
●288
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 26-01-2026, 01:30:13Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.merhabalar detaylı bilgiyi buradan ulaşabilirsinizCaaptaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2026, 01:30:17Engelleme özelliği varda oda dediklerinizi yapmıyor.
https://www.r10.net/profil/engellemeler/ - 26-01-2026, 01:30:44Engellesen de boş. Paylasımını görüyorsun aynı zamanda profilide görüyorsun.
- 26-01-2026, 01:32:01Panelim kısmından Yasaklı Listesini Düzenle bölümüne girerek işlem yapabilirsiniz.
https://www.r10.net/profil/engellemeler/
En fazla 15 kişiyi engelleyebilirsiniz.
16. kişiyi engellemek istediğinizde, listenizden birini çıkarmanız gerekir.

Onbinlerce üye var.