Arkadaşlar Merhaba,
(Forum siteleri kullanımı, sosyal medya vb konularda biraz acemiyim)
R10'da üye/Rumuz engelleme var mı?
Whatsap grupları gibi düşünün. sohbeti paylaşımı yada tlf numarası hoşunuza gitmedi. Sebebi önemli değil!
O şahsı ve paylaştıklarını yorumlarını vs görmek istemiyorsunuz.
Böyle bir engelleme sistemi var mı?